Cart 0

"Dulu belajar muqaddam dengan saya bertahun tak habis-habis sebab Fathi hafal, hafal dan hafal."


Ini cerita Puan Aisya seorang doktor perubatan dan juga ibu kepada dua anak lelaki.


Sekarang..

πŸ’š Fathi boleh baca Quran besar bersama dengan abang dia 

πŸ’š Dia kenal huruf jadinya dia baca Quran tu sangat lancar 

πŸ’š Skip muqaddam juzuk 30 tu dan terus masuk Quran 


“Tak sempat nak ajar anak mengaji sebab kami suami isteri bekerja jauh. Kalau ajar pun waktu malam je. Ajar sekejap.”

~ Puan Aisya


Ini situasi beliau dulu.

❌ saya ajar guna muqaddam, suami guna iqra 

❌ anak susah sangat nak ubah muka surat 

❌ anak hafal huruf tapi tak kenal huruf apa 

❌ dapat ajar sekejap-sekejap je waktu malam



Jom tonton video dan lihat perubahan Puan Aisya. Klik PLAY!


"Cukuplah kalau anak-anak saya berpegang teguh dengan Quran. Mengaji ni tak boleh nak settle dalam masa satu hari, tak mungkin bila anak dah umur 20 tahun baru kita nak pupuk iman dan praktikal seorang muslim dalam diri anak-anak."

Anda juga sibuk tapi nak jadi seperti Puan Aisya?

button


Ketahui rahsia anak mengaji paling SERONOK, MUDAH, CEPAT & BERKESAN

testimoni whatsapp 1

testimoni whatsapp 2

button



MEMPERKENALKAN..

Fun Furqan Iqra Moden


carousel 4 iqra moden



Kaedah cepat belajar dengan gabungan visual, audio dan kinestatik (VAK) dalam satu modul.

VAK 4


Ini jawapan bagaimana anak anda dapat ubah muka surat dan khatam iqra cepat berbanding rakan-rakan di sekolah

βœ… khatam iqra cepat

βœ… naik level iqra 2 dan seterusnya dengan mudah

βœ… naik Quran besar lebih awal

βœ… tak gagap bila baca Quran 

Menyedari kepentingan penguasaan Quran anak-anak sejak kecil, maka lahirlah Iqra Moden yang direka khas oleh guru yang berpengalaman 16 tahun dalam pendidikan awal kanak-kanak!

Kerana kami percaya pendidikan awal Al-Quran juga bermula dari rumah. 

Oleh itu Iqra Moden ini diinovasi untuk memudahkan ibu ayah mengajar anak semudah ABC.

1664029367508



features iqra moden 2

Artboard 41


Iqra Moden ini didatangkan dengan konsep flip card yang membantu menguatkan memori. Anak-anak tidak lagi menghafal huruf, mereka kenal huruf.

Anak seronok belajar, mak ayah mudah mengajar. Ditambah pula bahagian pengukuhan untuk mengukur prestasi anak. 

Ada juga bahagian penilaian yang memotivasikan - anak boleh dapat bintang! Mereka akan teruja untuk menghabiskan Iqra Moden 1 supaya dapat semua bintang dan berpindah ke iqra moden yang seterusnya.



Dah lama anak anda masalah macam ini? 

❌ ulang muka surat sama setiap hari tak ubah-ubah 

❌ bertahun-tahun mengaji tapi masih tak khatam 

❌ masuk iqra 2 dah lupa banyak huruf

❌ huruf tunggal kenal, huruf bersambung tak kenal

❌ hari ini ingat, esok ditanya dah tak ingat

❌ asyik ngelat tak nak mengaji



Betul ke berkesan? 

Jom tengok feedback ibubapa yang dah berpuas hati dengan rasa syukur berganda-ganda selepas menggunakan Funfurqan Iqra Moden!


1


2


3


button


Produk Ini Mempunyai Jaminan Wang Kembali 100% Tanpa Banyak Soal 

WANG DIKEMBALIKAN.png

Kami sangat yakin FUNFURQAN Iqra Moden ini mampu selesaikan masalah anak liat mengaji dan lambat masuk Al-Quran. 

Oleh sebab itu, kami menjamin wang anda dikembalikan 100% tanpa soal sekiranya Iqra Moden ini tidak dapat membantu anda dalam masa 30 hari. 


hana iqra


Berita baik! Jika anda order SEKARANG, anda berpeluang dapat 3 Special Gift & Free Postage

free gift 1 (1)

free gift 2 (1)

Untuk anda yang belum mahir sebutan huruf yang betul, ada 28 Video Pro Makhraj oleh Ustazah Nurdiana, Pensyarah Al-Quran dan Qiraat Darul Quran JAKIM

thumbnail set 2


Carousel gambar 2


TINDAKAN ANDA SEKARANG MUNGKIN LANGKAH PERTAMA UNTUK ANAK ANDA CEPAT KHATAM IQRA


Pakej 1 v1


pakej 2


Pakej 3 v1




packing iqra moden


Soalan Lazim 

 

Anak umur berapa yang sesuai guna Iqra Moden? 

Bermula 2 tahun sudah boleh guna dengan pemantauan ibubapa. 

 

Apa material dan saiz Iqra Moden?

FUNFURQAN Iqra Moden bersaiz A5 (separuh A4) menggunakan kad imbas tebal dan mempunyai 30 ke 40 kad setiap kitab. 


tempah-sekarang-1


jenuh paksa anak


ustaz don1