"Macam-macam aksi dia buat bila dah bosan. Dengan uminya pun kesabaran senipis kulit bawang ni, bertambah-tambah stressnya!"


Kisah Puan Nuraini bermula bila anaknya Umar,

❌ "sangat berbeza dengan kakaknya yang boleh fokus lama" 

❌ "seorang yang tak boleh duduk diam, cepat bosan dan sukakan cabaran" 

❌ "nak boleh lepas ajar satu muka iqra pada umar, memang uminya sempat migrain dululah"


Beginilah luahan Puan Nuraini yang sentiasa bersungguh mencari cara bagaimana anaknya boleh mengaji. 

Kalau boleh dia tak nak lagi stress dan garang dengan anak-anak. 

"Memang jadi impian utama untuk jadi guru pertama yang kenalkan huruf-huruf hijaiyyah pada semua anak-anak yang akan menjadi penerusan kepada lancarnya bacaan al-Quran."


Dan sekarang, bersyukur sangat bila, 

✅ Umar seronok nak baca iqra ni

✅ dia cepat dapat walaupun baca 10 minit je sehari

✅ lega dah tak garang dengan anak, kalau dulu rasa tak sedap hati je lepas ajar tu

"Harapan paling utama, anak-anak berjaya sematkan al-Quran dalam diri.. jadikan panduan hidup didunia dan peneman di alam yang kekal abadi kelak.."

button



Nak tahu rahsia anak mengaji paling SERONOK, MUDAH, CEPAT & BERKESAN? 

testimoni whatsapp 1

testimoni whatsapp 2

button


Kami Ada Solusi Untuk Masalah Anda!

Apabila masalah anda dibantu, anda akan makin..

anda akan makin 1



MEMPERKENALKAN..

Fun Furqan Iqra Moden


carousel 4 iqra moden


Kaedah cepat belajar dengan gabungan visual, audio dan kinestatik (VAK) dalam satu modul.

VAK  V2

Fakta yang anda perlu tahu 


Telah banyak kajian ilmiah membuktikan dengan gabungan ketiga-tiga kaedah iaitu Visual, Audio dan Kinestatik adalah sangat berkesan.

Efektifnya kaedah VAK ini terutama terhadap pembelajaran awal anak-anak memang tak dapat disangkal.  

Menyedari kepentingan penguasaan Quran anak-anak sedari kecil ini, maka lahirlah Fun Furqan Iqra Moden yang direka khas oleh guru yang berpengalaman 16 tahun dalam pendidikan awal kanak-kanak!

Dan kami percaya pendidikan awal Al-Quran juga bermula dari rumah. 

1664029363400

features iqra moden 2

Artboard 41


Iqra Moden ini didatangkan dengan konsep flip card yang membantu menguatkan memori. Anak-anak tidak lagi menghafal huruf, mereka kenal huruf.

Anak seronok belajar, mak ayah mudah mengajar. Ditambah pula bahagian pengukuhan untuk mengukur prestasi anak. 

Ada juga bahagian penilaian yang memotivasikan - anak boleh dapat bintang! Mereka akan teruja untuk menghabiskan Iqra Moden 1 supaya dapat semua bintang dan berpindah ke iqra moden yang seterusnya.


Kenapa anda perlu pilih Funfurqan Iqra Moden? 

  • Kesan seawal 10 minit 
  • Anak umur 2 tahun dah boleh guna 
  • Tak stress nak ajar anak, mereka pula seronok belajar
  • Lancar baca Al-Quran bertajwid seawal 7 tahun  


Betul ke berkesan? 

Jom tengok feedback ibubapa yang dah berpuas hati dengan rasa syukur berganda-ganda selepas menggunakan Funfurqan Iqra Moden!

button


Produk Ini Mempunyai Jaminan Wang Kembali 100% Tanpa Banyak Soal

Kami sangat yakin FUNFURQAN Iqra Moden ini mampu selesaikan masalah anak liat mengaji dan lambat masuk Al-Quran. 

Oleh sebab itu, kami menjamin wang anda dikembalikan 100% tanpa soal sekiranya Iqra Moden ini tidak dapat membantu anda dalam masa 30 hari. 



Berita baik! Jika anda order SEKARANG, anda berpeluang dapat 3 Special Gift & Free Postage

free gift 1@72x-80

free gift 2@72x-80

Untuk anda yang belum mahir sebutan huruf yang betul, ada 28 Video Pro Makhraj oleh Ustazah Nurdiana, Pensyarah Al-Quran dan Qiraat Darul Quran JAKIM

thumbnail set 1 copy 2@72x-80

Carousel gambar 2

TINDAKAN ANDA SEKARANG MUNGKIN LANGKAH PERTAMA UNTUK ANAK ANDA SERONOK BACA QURAN LEPAS INI 


Pakej 1 v1

set anak tunggal

set adik beradik



Soalan Lazim 

 

Anak umur berapa yang sesuai guna Iqra Moden? 

Bermula 2 tahun sudah boleh guna dengan pemantauan ibubapa. 

 

Apa material dan saiz Iqra Moden?

FUNFURQAN Iqra Moden bersaiz A5 (separuh A4) menggunakan kad imbas tebal dan mempunyai 30 ke 40 kad setiap kitab. 


tempah-sekarang-1


jenuh paksa anak